reagovat
reagovat
Leniva stvorkolka
Asociál
2012-09-08 20:39:35
Nazdar, mal by som taku otazku... ci sa niekto nestretol s problemom lenivej stvorkolky.
Kupil som si nedavno cinu 125ku, ze si sem tam s kamosom zajazdime (este som predtym vobec na ziadnej nejazdil) A kukuk, ono to je lenive az to pekne nie je. Akoze za tie prachy sa niet co cudovat ale kamos kupil to iste a jemu to ide. No mne to taha do zadu tiez bez problemov, ale do predu sa to slabo rozbieha a ked je kopec, tak bohuzial... jedine ze by som do kazdeho kopca cuval
Je to automat (poloautomat) a myslel som ze mi smyka spojka, ale sme to rozobrali a vypadala byt ok, lamely boli v pohode. Niekto hovoril, ze to moze byt karburator, iny zas spomenul rozetu ale cim to vlastne bude, to netusim.
Nemal niekto uz podobny problem?
Dakujem
Kupil som si nedavno cinu 125ku, ze si sem tam s kamosom zajazdime (este som predtym vobec na ziadnej nejazdil) A kukuk, ono to je lenive az to pekne nie je. Akoze za tie prachy sa niet co cudovat ale kamos kupil to iste a jemu to ide. No mne to taha do zadu tiez bez problemov, ale do predu sa to slabo rozbieha a ked je kopec, tak bohuzial... jedine ze by som do kazdeho kopca cuval
Je to automat (poloautomat) a myslel som ze mi smyka spojka, ale sme to rozobrali a vypadala byt ok, lamely boli v pohode. Niekto hovoril, ze to moze byt karburator, iny zas spomenul rozetu ale cim to vlastne bude, to netusim.
Nemal niekto uz podobny problem?
Dakujem
Spartan
2012-09-08 20:40:03
nevim jestli sis to tady dobre procetl ale pisu tady ze nove stroje su takove linejsi co tady nekdo psal tak az pri 300 km najetych mu teprve zacala pekne tahat. Nekomu treba i pozdej tak vydrz treba sa to zlepsi
Orlovák
2012-09-08 20:40:21
no to je mozno pravda, len ked ono to nechce vobec tahat, tak sa na tom neda ani vozit a cakat, ci sa to zlepsi je dost deprimujuce. Ked dam spiatocku a pridam plyn, tak to zabera. Ak by som tomu vytal, tak dam celovku kermanu (uzder) ale ked chcem ist vpred, tak sa ledva rozbieha. Ked sa rozkotula, tak uz ide pekne ale to by som musel jazdit len mimo terenu a vyhybat sa kopcom.
foxinqo: no skusali sme aj otacky, ale len sroubikom vzduchu. tu som nieco cital, ze sa da nastavit ihla a ked som ju vytiahol, tak som zistil ze sa neda vobec nastavit. Mala len 1 zarez a v nom podlozku.
foxinqo: no skusali sme aj otacky, ale len sroubikom vzduchu. tu som nieco cital, ze sa da nastavit ihla a ked som ju vytiahol, tak som zistil ze sa neda vobec nastavit. Mala len 1 zarez a v nom podlozku.
mates118
2012-09-08 20:40:40
OPATRNE PO CHVILKE JAZDY VYSKUSAJ CI NEMAS HORUCE BRZDY VZADU AJ VPREDU. nie je to ojedinely jav ze su od vyroby prilis dotiahnute a preto sa zda ze to nechce ist.. cize pokial su v predu bubny-povolit napnutie bowdenov. pokial je vzadu kotuc-prekontrolovat dostatocny zdvih a vracanie brzdovej paky a chod samotneho brzd.valceka. ine tam nema co brzdit masinu..
michalkadlec
2012-09-08 20:40:58
takze, ja som ten kamarat lionisima, ktory kupil nieco dost podobne ako on. ja som mal ten problem ako pise ufff ze som nemal na zadnej brzde strunky, ktore maju roztahovat platnicky po odbrzdeni zadnej brzdy. cize som sa vozil a vozil a zrazu sa stvorkolka nechcela rozbehnut. plyn na plny kotol a stvorkolka stala. po chvili zase isla (zrejme kotuc trocha vyhladol). na plozabrzdenej zadnej brzde som dosiel k stajni stvorkolky (garazi) a az tam na strku sme zistili ze mam stale zabrzdene zadne kolesa. takze sa dali strunky a uz ok s s zadny kotud horuci jak hovado.
Spartan
2012-09-08 20:41:19
ja sa to skusim vysvetlit z mojho pohladu a napisem vsetko co som ja zistili pri rieseni tohoto problemu, ake su moje postrehy pretoze som sa vozil aj na svojej aj na jeho. su to v podstate uplne identicke stroje akurat ze maju trocha ine masky (ale fat len trocha).
- ten isty kopec som na svojej vysiel na jeho sa mi to nepodarilo. na mojej este v kopci ked pridam plyn citim zaber a idem. lionisimova straca otacky az sa zastavy.
- mne osobne sa zda ze moja ma pri rovnakej rychlosti ako lionisimova vyssie otacky. na lionisimovej ked uz mam nejaku rychlost a pridam plyn lenivo sa rozbieha do tej rychlosti. na svojej tuknem do plynu a citim zaber, jednoducho moja je zivsia.
- ak pridam plyn na lionisimovej a potom ho rychlo pustim (napriklad ak sa snazime ist do kopca, ale aj na rovine) motor ide do uplne nizkych otacok az tak ze sa zda ze zdochne (a niekedy aj zdochne), citit ze motor zabuble, alebo ako to mam napisat.
- na lionisimovej stvorkloke nema sytic skoro ziadnu ulohu, proste ked ho zapne nenastartuje pri vypnutom ano, potom ked motor bezi a zapne sa systic motor zdochne. svoju musim pri studenom motore startovat na sitici po chvilke vypnut a idem.
- toto neviem, ale na lionisimovej som este nevidel z vyfuku ist absolutne ziadny dym. iba raz ked sa krutilo palivovou skrutkov na karburatore tak som zazrel taky jemny cierny dym. na mojej ide pri sytici biely ked vypnem uz tiez ziadny.
- lionisimova stvorkolka sa velmi tazko rozbehne ak ma vytocene kolesa, napriklad ked stoji ze sa chce otocit.
snad som na nic nezabudol, ale toto su moje postrehy a rozdiely ktore som zistil pri vozeni na jeho a mojej pri tom istom terene a tej istej mojej vahe.
tak snad pomozete nech sa mozme uz ist prehanat, pretoze uz ich mame aj mesiac a zatial sme sa poriadne nepovozili s s sameho ma to nebavi az tak moc.
- ten isty kopec som na svojej vysiel na jeho sa mi to nepodarilo. na mojej este v kopci ked pridam plyn citim zaber a idem. lionisimova straca otacky az sa zastavy.
- mne osobne sa zda ze moja ma pri rovnakej rychlosti ako lionisimova vyssie otacky. na lionisimovej ked uz mam nejaku rychlost a pridam plyn lenivo sa rozbieha do tej rychlosti. na svojej tuknem do plynu a citim zaber, jednoducho moja je zivsia.
- ak pridam plyn na lionisimovej a potom ho rychlo pustim (napriklad ak sa snazime ist do kopca, ale aj na rovine) motor ide do uplne nizkych otacok az tak ze sa zda ze zdochne (a niekedy aj zdochne), citit ze motor zabuble, alebo ako to mam napisat.
- na lionisimovej stvorkloke nema sytic skoro ziadnu ulohu, proste ked ho zapne nenastartuje pri vypnutom ano, potom ked motor bezi a zapne sa systic motor zdochne. svoju musim pri studenom motore startovat na sitici po chvilke vypnut a idem.
- toto neviem, ale na lionisimovej som este nevidel z vyfuku ist absolutne ziadny dym. iba raz ked sa krutilo palivovou skrutkov na karburatore tak som zazrel taky jemny cierny dym. na mojej ide pri sytici biely ked vypnem uz tiez ziadny.
- lionisimova stvorkolka sa velmi tazko rozbehne ak ma vytocene kolesa, napriklad ked stoji ze sa chce otocit.
snad som na nic nezabudol, ale toto su moje postrehy a rozdiely ktore som zistil pri vozeni na jeho a mojej pri tom istom terene a tej istej mojej vahe.
tak snad pomozete nech sa mozme uz ist prehanat, pretoze uz ich mame aj mesiac a zatial sme sa poriadne nepovozili s s sameho ma to nebavi az tak moc.
MechanickejPomeranc2
2012-10-04 21:31:23
takze si to zhrneme:
benzin tece bez problemu?
karburator je cisty? (filtr to same)
svicka ma jakou barvu? muze byt spatna tepelna hodnota
oleje je v motoru dost?
jde vytocit na neutral? pokud tam je,nebo na stojanu
benzin tece bez problemu?
karburator je cisty? (filtr to same)
svicka ma jakou barvu? muze byt spatna tepelna hodnota
oleje je v motoru dost?
jde vytocit na neutral? pokud tam je,nebo na stojanu
Andrej
2019-04-26 05:48:41
Ako ste to nakoniec vyriesili, kupil som malemu 125 stvorkolku a tiez dopredu ide ako keby spojka smykala ale dozadu ide uplne normalne... Dakujem