Forum

12.11.18, Admin
Re: ATV 250ccm - ... >>



21.10.18, Kovboj
Re: Zazimování AT... >>



27.9.18, Hans1988
Re: Eagl motorspo... >>



26.9.18, Voka
Re: Xmoto 250ccm ... >>



26.9.18, Voka
Re: CDI na V-Rapt... >>



31.8.18, hemy
ATV50 spojka >>



26.8.18, Fapeko
TZH 157 FMI guma ... >>



1.8.18, Miky12345
Re: Zadní brzda >>



1.8.18, Kovboj
Re: Čtyřkolka po ... >>



30.7.18, Voka
Re: Yuki 250 sm P... >>



23.7.18, Saboter
Re: Mikuni VM 24 >>



21.7.18, Voka
Re: Kterou? >>



Zobraz více výpisů

Statistiky
TOPlist
Redakční testy, recenze

Test pitbikových pneumatik INNOVA

pneu INNOVA Test pitbikových pneumatik INNOVA
Text: Šonský Petr | Foto: redakce |

Jelikož dostáváme do redakce spousty dotazů na různé testy na různé modely motorek a čtyřkolek, ale i na jejich součásti, požádali jsme proto Cítovskou společnost PNK motors Cítov o možnost otestování pitbikových pneumatik INNOVA, které mají ve své nabídce.
K testu byly použity pneumatiky na přední a zadní kolo rozličných výrobních směsí a o test byl firmou PNK motors požádán závodní pitbikový jezdec Petr Šonský.

Petr Šonský Před pár měsíci se mi do ruky dostaly dvě nové pneumatiky značky INNOVA. Jedná se o klasický rozměr 60/100-14 přední a 80/100-12 zadní.
Co se týče přední gumy, tak první co mě zaskočilo byla její tuhost. Tato guma je oproti konkurenčním dosti tvrdá. Po nazutí, které tím pádem dalo trošičku více práce, jsem byl ale mile překvapen. Guma má chvalitebný tvar rozmístění špalíků a celkově je drobet širší než ostatní pneumatiky tohoto rozměru. V suchém terénu se chová velice obstojně. Krásně drží stopu a vzhledem k jejímu tvrdšímu složení, a tím pádem i vyšší hmotnosti, má větší setrvačnou hmotu, a v terénu je pak motocykl, ale především hlavně řidítka, mnohem stabilnější.
Co se týče bahnitého terénu, tak platí vše jako na suchém povrchu, jenom s tím rozdílem že širší profil posouvá toto pneu před ostatními plášti mnohem dopředu.
Dalším testovaným pláštěm byl plášť zadní. Směs pneumatik bude nejspíš stejná jako u pneumatik předních. To znamená že plášť je také dost tuhý a jeho nazouvání toho bylo důkazem. Co se vzorku týče, tak zde plášť za konkurencí hodně zaostává. Někdo by mohl brát široký rozestup jednotlivých špuntů jako výhodu a možná že i je ale mě osobně se to nezdálo.
Na hlinitém suchém terénu není problém. ovšem pokud s pláštěm zajedete do měkčího písčitého terénu, kolo se začne protáčet více než je zdrávo. Podobně se samozřejmě guma chová i v bahně. Řídké rozmístění špalků jak v místě běhounu, tak na bocích tuto gumu před ostatními ,,opticky" zúžuje.
Takže ve shrnutí asi toto. Přední guma v poměru cena/kvalita vychází na výbornou! Jak v životnosti na všech površích tak ve vlastnostech při jízdě. Mohu jen doporučit! Bohužel zadní guma název INNOVA trošičku sráží. Řídce rozmístěné špunty z ní dělají velice nevhodnou do měkkého terénu a logicky i zkracují její životnost. Méně špuntíků totiž znamená, že je každý z nich více namáhán. Vezmeme-li ovšem v potaz její cenu, udělují plášti hodnocení dobrý (3). Je však řada lepších plášťů 80/100-12, které jsou v podobné cenové relaci.

Pneumatiky k testu dodala společnost PNK motors Cítov

| Vydáno dne 23. 09. 2010 | 4036 přečtení | Počet komentářů: 0 | Přidat komentář | Informační e-mailVytisknout článek
Online jsou
Vyhledávání

Vyhledat text

Naše akce
>>> Motochina cup 2010
>>> Moto china cup 2009
>>> Sraz - Baraba 2009
>>> Moto china cup 2008
>>> Sprint 200m minibike&scooter 2008
>>> Baraba 2008 - akce čínských strojů

Created in PHPRS © 2007 - 2013. Programed by: Marty. Desing & programed by: Majaka CZ.