reagovat
reagovat
Nový Linhai 500 - rady ,typy názory...
Primitiv
2015-06-14 10:05:42
Ahoj,zde dávám video nového Linhaie 500ccm 4x4 ...co na něj říkáte?
Luděk
2015-11-15 09:58:55
Já myslím, že je to konečně mašina co svým výkonem a podvozkem nakope řiť takovejm esům jako jsou Polaris 570, CanAm 570L o žebráku X550 od CF Moto ani nemluvím.
Primitiv
2015-11-15 12:00:06
no to nevím...alespoň u těch prvních dvouch strojů....
Luděk
2015-11-18 20:24:58
Copak je snad v něčem horší? V čem?
Primitiv
2015-11-18 20:31:17
tak se svez na Outlanderovi a pak na Linhaiovi.Neříkám že je Linhai špatná čtyřkolka,to vubec ne.Je to držák který svýmu majiteli bude spoulužit do smrti když se k němu bude chovat ale prostě těch 150 litru rozdílu někde znát být musí...
Luděk
2016-01-20 00:05:38
Konkrétně je u Linhaye co horší a co lepší? Třeba když se to sečte, tak výsledkem bude, že lépe je koupit Linhay a CanAm vůbec nebrat
Primitiv
2016-03-23 10:45:52
tady něco z historie značky:
Historie značky Linhai
1956 - Je založena společnost Linhai Machinery, která začíná vyrábět malé spalovací motory pro všeobecné použití.
1965 - Linhai vyvíjí první domácí benzínový motor 172F. Ten byl později vylepšen na typ 175F se zážehovým motorem, který vyhrál národní stříbrnou medaili.
1986 - Linhai představil první kompletně lokalizovaný motocyklový motor 100cc.
1994 - Jeden z největších mezníků v historii společnosti Linhai: japonská Yamaha zakládá díky jeho vysokému technologickému a finančnímu potenciálu s Linhaiem společný podnik - Jiangsu Linhai-Yamaha Motor Co., Ltd.. Přichází nový výrobní program, nové technologie, zavádí se japonský důraz na kvalitu a moderní metody řízení a organizace výroby.
1995 - Zprovozněním nové linky se Linhai stává jedním z největších čínských výrobců motocyklových motorů.
1998 - Roku 1998 Linhai vyrobil již miliontý motocykl YL100 (1E52FM).
1999 - Společnost získává první mezinárodně uznávaný certifikát systému řízení ISO 9000.
2001 - Linhai začíná s výrobou čtyřkolek s kapalinou chlazenou třístovkou vyvinutou pro severoamerický trh.
2002 - Se zvyšující se poptávkou po čtyřkolkách Linhai přicházejí nové modely Tornado 260, Tornado 300 a Stormer. Linhai, jako první čínský výrobce, vyvíjí první čínskou čtyřkolku s pohonem všech kol.
2003 - Spolupráce s firmou Yamaha se ještě více prohlubuje. Vedle společného podniku Yamaha Motor Taizhou O.P.E. Co. Ltd. na výrobu malých víceúčelových čtyřtaktních motorů s podílem Yamahy 25% vzniká i další společná firma Jiangsu Linhai Yamaha Motor Co. Ltd. s podílem Yamahy 50%, která začíná vyrábět kompletní motocykly a motocyklové motory do objemu 125 ccm pod značkou Yamaha.
2004 - Další důležitý mezník v historii společnosti Linhai: v kooperaci s firmami z USA, Itálie a Francie je založen nový společný podnik Jiangsu Lianhai Power Machinery Co., Ltd. na výrobu čtyřkolek a UTV Linhai. Brzy na to se na světové trhy dostává od základu nová generace zcela přepracovaných čtyřkolek Linhai, vyráběných pod mezinárodně certifikovanou kontroly kvality.
2005 - Hodnota ročního vývozu společnosti Linhai poprvé dosahuje sto milionů dolarů.
2006 - Linhai slaví 50. výročí od svého založení a stává se tak jedním z čínských výrobců spalovacích motorů s největší tradicí.
2007 - V září dosahuje export benzinových motorů 1P65F počtu jednoho milionu kusů, jako prvního jednotlivého produktu v historii společnosti Linhai, který dosáhl tohoto rekordu.
2008 - V říjnu získává Linhai oficiální status Státního technologického centra.
2012 - 18. března je v Taizhou New Energy Industrial Parku slavnostně položen základní kámen centra na výrobu jednoho milionu elektrokol, které o rok později zahájilo výrobu.
2015 - společnost LevneMoto s.r.o. se svává autorizovaným prodejcem tohoto výrobce
Historie značky Linhai
1956 - Je založena společnost Linhai Machinery, která začíná vyrábět malé spalovací motory pro všeobecné použití.
1965 - Linhai vyvíjí první domácí benzínový motor 172F. Ten byl později vylepšen na typ 175F se zážehovým motorem, který vyhrál národní stříbrnou medaili.
1986 - Linhai představil první kompletně lokalizovaný motocyklový motor 100cc.
1994 - Jeden z největších mezníků v historii společnosti Linhai: japonská Yamaha zakládá díky jeho vysokému technologickému a finančnímu potenciálu s Linhaiem společný podnik - Jiangsu Linhai-Yamaha Motor Co., Ltd.. Přichází nový výrobní program, nové technologie, zavádí se japonský důraz na kvalitu a moderní metody řízení a organizace výroby.
1995 - Zprovozněním nové linky se Linhai stává jedním z největších čínských výrobců motocyklových motorů.
1998 - Roku 1998 Linhai vyrobil již miliontý motocykl YL100 (1E52FM).
1999 - Společnost získává první mezinárodně uznávaný certifikát systému řízení ISO 9000.
2001 - Linhai začíná s výrobou čtyřkolek s kapalinou chlazenou třístovkou vyvinutou pro severoamerický trh.
2002 - Se zvyšující se poptávkou po čtyřkolkách Linhai přicházejí nové modely Tornado 260, Tornado 300 a Stormer. Linhai, jako první čínský výrobce, vyvíjí první čínskou čtyřkolku s pohonem všech kol.
2003 - Spolupráce s firmou Yamaha se ještě více prohlubuje. Vedle společného podniku Yamaha Motor Taizhou O.P.E. Co. Ltd. na výrobu malých víceúčelových čtyřtaktních motorů s podílem Yamahy 25% vzniká i další společná firma Jiangsu Linhai Yamaha Motor Co. Ltd. s podílem Yamahy 50%, která začíná vyrábět kompletní motocykly a motocyklové motory do objemu 125 ccm pod značkou Yamaha.
2004 - Další důležitý mezník v historii společnosti Linhai: v kooperaci s firmami z USA, Itálie a Francie je založen nový společný podnik Jiangsu Lianhai Power Machinery Co., Ltd. na výrobu čtyřkolek a UTV Linhai. Brzy na to se na světové trhy dostává od základu nová generace zcela přepracovaných čtyřkolek Linhai, vyráběných pod mezinárodně certifikovanou kontroly kvality.
2005 - Hodnota ročního vývozu společnosti Linhai poprvé dosahuje sto milionů dolarů.
2006 - Linhai slaví 50. výročí od svého založení a stává se tak jedním z čínských výrobců spalovacích motorů s největší tradicí.
2007 - V září dosahuje export benzinových motorů 1P65F počtu jednoho milionu kusů, jako prvního jednotlivého produktu v historii společnosti Linhai, který dosáhl tohoto rekordu.
2008 - V říjnu získává Linhai oficiální status Státního technologického centra.
2012 - 18. března je v Taizhou New Energy Industrial Parku slavnostně položen základní kámen centra na výrobu jednoho milionu elektrokol, které o rok později zahájilo výrobu.
2015 - společnost LevneMoto s.r.o. se svává autorizovaným prodejcem tohoto výrobce
janko
2018-01-10 23:41:10
ahoj ludia.... chcem sa spytat ci niekto nemal skusenost s linhai 500 ze mu neukazovalo rychlost pri jazde a este otazka pri zaradenej spiatocke pri cuvani stvorkolka reaguje ako keby bola priskrtena ... neje plynuly chod ale akoby skakali otacky a pri cuvani do kopca mierneho neje sanca cuvnut