Forum

včera (15:19), Saboter
Re: Mikuni VM 24 >>



13.7.18, Petajsb
Stomp Z3 140 ccm,... >>



10.7.18, Ruprtee
Re: Špatné starty... >>



10.7.18, Admin
Re: štítek na Shi... >>



10.7.18, srandamen78
Re: kapacita bate... >>



9.7.18, Kovboj
Re: Yuki 250 sm P... >>



7.7.18, Karolko
Re: ATV 110, relé... >>



1.7.18, cauvanjo
Re: ATV 110 prosí... >>



28.6.18, cauvanjo
Re: čtyřkolka atv... >>



28.6.18, Kovboj
Re: ATV 110 zpáte... >>



11.6.18, Nigdo:)
Re: stator kabel >>



9.6.18, Mira25885
Shodnost kola bet... >>



Zobraz více výpisů

Statistiky
TOPlist

Stránky : 1  


jose350

nováček

Příspěvků: 29

Zaregistrován:
29.01. 2012
Název příspěvku:    Kentoya Twin Cup výměna původního 50ccm motoru za 125ccm   
Měl bych otázku,co všechno budu muset poladit,když budu dávat místo 139fma za ležatou 125ccm aby měla manuální řazení a 1-N-2-3-4 ,počítám se samotným motorem,tam problém není,úchyty jsou stejný,karburaci,jaká karburace by se mi hodila? dále budu potřebovat CDI,to si myslím,že problém nebude,převodový poměr si už doladím,to nebude problém,je tato stavba reálná?o peníze se nejedná,jedná se o to mít něco jedinečnýho ;)
IP:178.255.168.xxx  Vloženo:02.11.2013 00:01:23       Odpovědět 


Kovboj

Brouk Pytlík

Příspěvků: 1722

Zaregistrován:
09.02. 2008
Re: Kentoya Twin Cup výměna původního 50ccm motoru za 125ccm   
Zklamu tě, nebudeš mít něco jedinečného, takových předělaných s jiným, silnějším motorem už brázdí naše silnice docela dost. Jen dej pozor, tento stroj se kroutí a nestíhají to pak brzdy. Pokud máš CDI to otevřené, tak u 125tky ho měnit nemusíš. Karburátor záleží, jaký tam nyní máš. Jestli ten malý s malým kolínkem, tak ho budeš muset vyměnit i s kolínkem.
Jedinečný budeš, když tam dáš motor Daytona Anima 190 ccm a závodní elektroniku, a ostatek necháš v základu. Když se nezabiješ po první delší jízdě, tak budeš opravdu jedinečný.  smile-))
IP:109.233.71.xxx  Vloženo:02.11.2013 09:01:10       Odpovědět 


jose350

nováček

Příspěvků: 29

Zaregistrován:
29.01. 2012
Re: Kentoya Twin Cup výměna původního 50ccm motoru za 125ccm   
Tak je jasný,že budu muset zkouknout rám z jakýho matroše jsou dělaný ůchyty a celej rám,jak se svařovanej,co jsem zatím viděl,není to tak hrozný,měl jsem yuki sport a tam ty sváry byly opravdu prasácký a kroutilo se to,na tomhle mám i ve 2 jistotu,drží to,takže rámu se tolik nebojím,spíš ty brzdy i na 50 jsou celkem mizerný,zadní je dobrá,ale ten předek je třeba poladit,jinak dík za postřeh :P když to řeknu v jižních čechách tohodle tolik není,takže si mě lidi všimnou
IP:178.255.168.xxx  Vloženo:04.11.2013 22:57:32       Odpovědět 


Kovboj

Brouk Pytlík

Příspěvků: 1722

Zaregistrován:
09.02. 2008
Re: Kentoya Twin Cup výměna původního 50ccm motoru za 125ccm   
Sváry bych moc neřešil, to je jen český sport ukazovat stále jen u těchto strojů na to, že svár není takovej, jak by to udělal náš mistr svářeč. Největší problém u tohodle je velmi slabý materiál na rámu a kyvce. Když jsme tohle testovali pro článek, spadlo nám to ze stojánku a ohnula se stupačka. Rukou jsem tu kulatinu opět narovnal. Při pomyšlení, že na tom stojím za jízdy .... ani nedomyslet. V terénu - mírném, normální polní cesta - se začala ohýbat kyvka a praskala spěra držení tlumiče. Raději jsem ten test ani nezveřejnil. Proto mám obavy o majitele těchto mopedů, když to chtějí zvednout výkonově. V první řadě bych opravdu řešil ty brzdy a hlavně jiné tlumiče.
IP:109.233.71.xxx  Vloženo:05.11.2013 07:44:17       Odpovědět 


TenKovar

nováček

Příspěvků: 7

Zaregistrován:
06.10. 2011
Re: Kentoya Twin Cup výměna původního 50ccm motoru za 125ccm   
Ahoj, .. čéče, i já bych Tě chtěl varovat. Tuhle prdlavku sedlám, aktualně mam 60cc, odstraněné restrikce, povyměňováno spousta věcí. Ale, jednou jsem se rozvášnil a upaloval jsem z kopečka 81km/h (měřeno gps) a toto už nikdy více. Ta motka na to nemá. Jsem od založení kochač, proto jsem Prdlavku ověsil brašnama a dělám na pozéry u benzinek dlouhej nos. Abych jen nehaněl, při dostatku péče je tenhle peklostroj moc fajn společník za prd peněz s prd spotřebou. Ráno promnu očka, nastartuju, jedu, no problema. Nedávno jsem dal Praha - Ještěd - Praha a pohoda. Docela boží by bylo založit nějakej "drsnej genk". Tak zdar!


quick supertour

IP:185.14.232.xxx  Vloženo:06.11.2013 17:42:07       Odpovědět 


Elektro

nováček

Příspěvků: 8

Zaregistrován:
24.09. 2013
Re: Kentoya Twin Cup výměna původního 50ccm motoru za 125ccm   
Přečti si článek od Kovboje " Zvýšení výkonu na padesátce" a komentáře. Jinak tunning komplet- Ogar 110 prodávají na polském  Allegru. Ale pozor Kovboj má pravdu,  Kentoya není stavěna na takový výkon, asi bych se bál rámu a brzd. Vím co říkám, vlastním ji již 10 let.
IP:90.182.221.xxx  Vloženo:06.11.2013 18:33:58       Odpovědět 


jose350

nováček

Příspěvků: 29

Zaregistrován:
29.01. 2012
Re: Kentoya Twin Cup výměna původního 50ccm motoru za 125ccm   
Pánové s tím materiálem máte vlastně pravdu,při převozu jsem měl motorku lehce opřenou o stupačku na káře a po 90km cestě z benešova do budějc byla ta stupačka trošku jinde,než předtím,ohledně tlumičů ode mě moc dobré hodnocení nemaji,to je další věc hned po výměně primárního kolečka,který má 13zubů a je tak malé,že řetěz prosí tu aretační podložku,tlumiče jsou dost tuhý a jsou vyosený,protože jsou každej na jednom místě sedřený,takže tlumiče určitě taky budu ladit ;) brzdy,ty asi nijak při zachování půdovních bubnů ladit nepude,takže jaká úprava by přicházela vhod? a jenom,když tu moto někdo takhle zná,máte stejný problém s nádrží a to ten,že jak je špatně tvarovaná,tak palivo tam je ještě na hlavní nádrž,ale je zrovna v tý půlce ze který to nedostanu ke kohotku?
Upraveno jose350 v 06.11.2013 22:12:47
IP:178.255.168.xxx  Vloženo:06.11.2013 22:08:43       Odpovědět 


TenKovar

nováček

Příspěvků: 7

Zaregistrován:
06.10. 2011
Re: Kentoya Twin Cup výměna původního 50ccm motoru za 125ccm   
Jasan, ta nádrž je divná, tankuju raději po 100km. Už mi takhle několikrát došel benál a musel jsem Prdlavku naklonit doleva a to tak, že velmi. Uslyšel jsem bublání a bylo mi jasný, že zase dojedu. Holt adrenalin. Při naklánění bacha na onu křehounkou stupačku, já to dávám na obrubník, aby byl náklon co největší. To je najednou mouder, co? Ke stupačce, tak to jsem měl tuhle Prdlavku už dřív a při přejezdu kolejí někde u Strakonic, jsem se trošku jako nadlehčil a křup, dost jsem sebe i okolí vyděsil. Domu jsem pak jel 150km s teniskou na horkym motoru.
Měl bych taky jeden dotaz a nechci zakládat nový vlákno, pardon. Mam tam teď válec 60cc (válec/píst má najeto 2500km bez problému) a chci víc. Ne kvůli rychlosti, ale kvůli větru. Abych zkrátka mohl prdlat i proti větru nějakou rozumnou rychlostí. Nabízí se 72cc a zajímá mne, jestli to utáhne původní kebule i původní ventily, a taky jestli se to bude dobře mazat. Je to Yukna Quick . Tímto zdravím Kovboje. smile-)
IP:185.14.232.xxx  Vloženo:21.11.2013 19:22:28       Odpovědět 


Kovboj

Brouk Pytlík

Příspěvků: 1722

Zaregistrován:
09.02. 2008
Re: Kentoya Twin Cup výměna původního 50ccm motoru za 125ccm   
TenKovar> ahoj Pavle, jsem rád, že se zde poděluješ o své radosti s motorkou. U té tvé hlavy nevím. Jsou hlavy, které mají malé ventily a ta ti s tou sedmdesátkou nebude pasovat. U některých padinek dávali hlavu z devadesátky a ta je v pohodě. Jinak kit 74 ccm tady mám na skladě.
IP:109.233.71.xxx  Vloženo:22.11.2013 09:02:50       Odpovědět 


dejma

nováček

Příspěvků: 19

Zaregistrován:
20.06. 2015
Re: Kentoya Twin Cup výměna původního 50ccm motoru za 125ccm   
Zdravím,poradí mi někdo,jaké zadní tlumiče by šli použít na twincup ?
Původní jsou moc tvrdé.
IP:185.91.165.xxx  Vloženo:21.10.2017 21:01:21       Odpovědět 

Stránky : 1  



Online jsou

Created in PHPRS © 2007 - 2013. Programed by: Marty. Desing & programed by: Majaka CZ.